Slangeforum.dk Forum Indeks Slangeforum.dk
et levende opslagsværk

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Boa sammen??

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Slangeforum.dk Forum Indeks -> Boa constrictor
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
kasper0002

Indmeldt: 09. maj 2010
Geografisk sted: Nordjylland

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 7:59 pm    Emne: Boa sammen?? Besvar, med citat

Hejsa Smile
Jeg har 2 boa constrictor imperator, hog island gående sammen. Begge fungere i bedste vel og er rolige dyr, som sagtens kan tages ud under fodring. Er der nogle grunde til at de ikke skulle blive sammen ??
Den ene er en hun med sikkerhed. Den anden er jeg ikke helt sikker på kønnet endnu. De har ca samme størrelse og er begge knap et år gammel.... Jeg vil selvfølgelig få den kønstestet så snart den nærmer sig alder og størrelsen til at være kønsmoden... Hvis det er en han er det selvfølgelig perfekt og hvis det er en hun vil jeg sælge den når den bliver kønsmoden...

venlig hilsen

Kasper
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Peter
Site Admin

Indmeldt: 14. feb 2007
Geografisk sted: Stor Kbh

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 8:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Hej Kasper
Fortsæt du bare, det er der ingen ben i Smile
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Slangeforum.dk Forum Indeks -> Boa constrictor Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum