Slangeforum.dk Forum Indeks Slangeforum.dk
et levende opslagsværk

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Snogeparringer 2009 (video)

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Slangeforum.dk Forum Indeks -> Feltherpetologi
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
xenophidia

Indmeldt: 07. mar 2009
Geografisk sted: Højby, Nordvestsjælland

IndlægSkrevet: Man jan 25, 2010 10:23 am    Emne: Snogeparringer 2009 (video) Besvar, med citat

Video - snogeparring 2009

Hej allesammen Smile
Her en en lille video jeg lige ville dele med jer. Den viser natrix natrix under parringsæsonen i Danmark. Videoen er fra i sommers og er desværre ikke i super god kvalitet og den ryster en del, det skyldes mit yderst ringe videokamere som er et simpelt pocket-videocam. Men jeg syntes i skulle se videoen alligevel selv om den er lidt uskarp Wink

Desværre kan jeg se at i ikke har en video-mod på dette forum siden man ikke kan vedhæfte dem, så jeg smider bare et link Smile I kan følge det hvis i vil se videoen

Videoen er optaget på Sjælland.
Link til videoen: http://www.youtube.com/user/Xenophidia#p/u/0/2Qm2b8p6ABE

Her er et shot fra videoen:

Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Slangeforum.dk Forum Indeks -> Feltherpetologi Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum